Friday, February 15, 2013

aku pencinta alam: bukit hijau lagi



Entry ni patutnya aku buat 2 minggu lepas lagi. Masuk kali ni, dah kali keempat rasenye aku ke Bukit Hijau, Kulim. Tapi kali ini bersama workmate. Bbq, mandi, bbq, mandi. Tu je tantatifnye. Walaubagaimanapon, agak berpuas hati kerana dapat mandi sungai - sebab dah lame sangat tak mandi sungai.

So, nikmatilah gambar ayam + ikan bakar yang kami bakar pada hari itu. :)

klik gambar untuk melihat gambar2 yang lain..


6 comments:

selipar putih said...

aku yang studi utagaha sekarang ni pun x ppernah sampai sini lagi..haih

Shaqir Ir Manz said...

bukit hijau.... 1st time dgr.. xtaw la bila nk pergi jalan2 ke utagha ni...huhu

the malay male said...

ikan segar

xila dot said...

ehh ktmane der??

Nick Nashram said...

aku pun ade buat bbq jugak..nak entri camne la..heheh

nini said...

wow...semua makanan buat saya lapar...=p