Sunday, November 20, 2011

tak keruan



Aku masih dalam pertimbanagan antara meneruskan kerjaya dalam food industry, Soon Soon, atau beralih kepada site job, UEM, yang pada pandangan aku: panas, adventure, kerja keras, muke hitam..

Prinsip aku senang: 

Sekiranya aku tolak UEM, makanya, aku nak stay dalam food industry sahaja. Dalam 2 3 tahun, aku dah expert dalam flour making, buat ape nak serabutkan kepala untuk tukar speciality.

In the other hand, kalau aku terima UEM, muke akan hitam kena panas terik, kena hujan. Tapi, it's weird that i prefer this kind of job more than other. Besides, peluang kerjaya selepas UEM adalah besar.

Bila aku tanya orang:

Ikut hang la nak keje mane mane..

Ikut la mane yang hang rase terbaek..

Mane mane la lan oi..

Ko keje pengalaman habuk pon takde..

Ko takyah keje r kalau pening sangat..




So, which one?


#Turn something random into something awesome~

2 comments:

me suya said...

Suya pun tolong pening kat ang cik lan!

Aieda Adnan said...

x mmbantu...haha