Tuesday, November 1, 2011

penangan cuti raye korban



Pagi ni, aku bangun dengan attitude yang teramatla malas untuk ke kerja. Terase berat satu badan nak bangun. Sungguh tak produktif aku pagi ni. Ape yang ade dalam otak aku hanyalah..

"ciss, hari ni rabu dah..lagi 2 hari nak balik kampung.."

Tapi aku kene fokus, so, aku kerahkan tulang empat kerat aku ni ke keje walau dengan semangat yang tak berape nak berkobar.

Drive ke tempat keje.

Scan jari.

Pakai safety helmet.

Tengok jam..


"baru 8.56 pg.."

"eh.."




"baru hari selase rupenye.."




"ciss..."




...................................................................................................


home sweet home. hari jumaat ni aku jumpe ngkau, wahai rumah..

4 comments:

me suya said...

kakaka..
aku dah apply cuti dah utk raya haji. start jumaat 4hb sampai 9hb nanti. lalalala :)

-apis- said...

selamat hari raya..

ingatlah insan yang bertugas demi bos di hari yg mulia..aaaaaaa

Anak Pak Muin said...

suya: tetibe lak rase excited sgt nk blik..haha

apit: xdpt cuti ke bang? ponteng je..haha

♥suNa husNa♥ said...

yahooo~balik kg....:)