Monday, March 14, 2011

mana kewarasan bila bencana jadi bahan jenaka










Tengok gamba n judge sendiri ape yang korang fikir pasal kewarasan paper negara ni dan mentaliti sesetengah rakyat negara kita.

11 comments:

Amanie Ashraff said...

porno dikisahkannya. haish mmg la sensitivity dengan jokes tu dipisahkan oleh 1 garisan halus jek =,='

wa khairul onggon said...

*geleng kepala* mcm2 jer sekarang ni kan.. :P

me suya said...

kan cik lan
cam haprak kot~

me suya said...

Anak pak muin.. wajar menerai. heheheh^^

Anonymous said...

dasar berita putar belit..baek bc blog en memerang ni kn..lg telus, tulus, fulus, mulus....

Anak Pak Muin said...

anon, len kali..komen tu ltak r name..

sarzli said...
This comment has been removed by the author.
Anak Pak Muin said...

ni pehal komen2 pastu delete...show some balls r weh..

Anonymous said...

ball??volleyball or football??

me suya said...

terima kasih anak pak muin..teguran di terima...

cam ni la kawan

Fadzli Amir said...

Salam Bro...lama tak mai sini...terkadang mentaliti org kita sendiri yang memandang remeh benda2 macam ni, atau mungkin terlepas pandang oleh editor2 yang bijak pandai di atas sana..bila terantuk baru nak terngadah