Wednesday, November 7, 2012

rutin



6:30 pagi - Alarm handphone bunyi, bangun pagi
               - Mandi, bersiap

7:10 pagi - Start moto, pegi keje

7:30 pagi - Sarapan sambil check email, FB

8:00 pagi - Start keje

12:30 tgh hari - Rehat dan makan

2:00 ptg - Sambung keje

5:30 ptg - Balik keje

8:00 mlm - Keluar makan

9:30 mlm - Balik makan
               - Tengok tv / main FB / update blog

12:00 mlm - tido

...........................................................................................................................

Kalau nak tau, ni la rutin aku tiap-tiap hari. 

6 hari seminggu.  

Ahad, cuti.

Bosan..

Oh.

Bosan..

9 comments:

Papa Mifz said...

salam kenal...

jangan bosan-bosan bro...ceria sikit...;)

khaifaiz said...

Sama la.. Tp hadap la jgn bosan2

Anum said...

salam perkenalan..
thanks sudi follow anum.. anum singgah and follow u back
keep in touch

Anak Pak Muin said...

haha..bile dipikir sangat tu yang jadi bosan tu..haha..tapi rase mcm dah boleh adapt dah..thnks follow back :)

Lya Colours said...

lebih kurang je schedule kita ni. cuma malam makan kat rumah lah. mak dah masak hihi

hazwan hairy said...

haha sma lah cm aku weh....jum2 lepak..

Anak Pak Muin said...

aku kat penang..jom2..haha

Nick Nashram said...

Haha..lebih kurang cam rutin aku jugak..6.30 bgn kol 7.10 gerak g skolah..cma update blog 2 kali smggu..tu pun kalo ade idea.

Si Matatajam said...

Kena amik masa lepak2 baru tak bosan dik..