Sunday, November 4, 2012

aku pencinta foto: walk-a-bout



Aha, ni slot baru yang aku buat bersempena lambakan gamba yang dah aku tangkap. Pada pagi 21 oktober lepas, seawal jam 6:30 pagi lagi aku bersama kawan @ housemate aku bertolak menuju Mengkuang Dam yang terletak di Kulim. Hajat hati nak snap sunrise, tapi kurang kesampaian. heh

But guess what, selama hampir aku berada di Penang, inilah kali pertama aku tahu ada satu tempat berhampiran Penang Port, ditutup untuk laluan semua jenis kenderaan pada hari Ahad sahaja. Dari jam 7pg hingga 1ptg. Can you believe this? Area tu memang menarik dari segi architecture. Like the resemblance of late British building.  Dalam kawasan tu memang ramai tourist datang snap gambar. Ada jugak yang snap gambar konvo.

Ini merupakan sesi fototerap aku yang paling puas hati :)

klik gamba untuk ke simpanan gambar aku ;)

No comments: