Wednesday, February 9, 2011

aku pencinta alam: hutan lipur sedim



Geng pencinta alam sekali lagi menunjukkan rasa kecintaan pada alam semulajadi dengan kembara siri pencinta alam selepas siri 1, siri 2, dan siri 3. Dengan persiapan yang ala kadar, Waja bersama 2 kembar Kancil menuju Hutan Lipur Sedim, salah satu taman rekreasi popular di Kedah.

Nak sembang banyak pon tak gune.Muke da panas-panas pedih-pedih akibat mandi sambil berjemur bawah matahari dari jam 11:00 pagi sampai 3:00++ petang.. Walaupon berenang ala-ala memerang dan hampir lemas, tapi best..aww~

Kancil berkembar


Lompat2 wink~~


Tak pndai berenang pon nk lompat jugak..


Orang Pahang naik gile..


Trinity berbulu kening tajam..


Trinity yg tertutup auratnye..


Orang seluar kaler ijau ketat2 pon nak terjun jugak..


Atomen taro punye cucu cicit..


1...2...3...Piece!!


Terjun beramai-ramai. Jage2, korang mungkin akan ditendang di dalam air oleh makhluk air berbulu kening tajam~


Da penat terjun, men2 air je la..


Dah penat balik la.....



9 comments:

sarzli said...

gamba aku xde..ko ingat aku tunggul ke

Pendekar_Dodol said...

nice...aku rasa cam penah pi la tmpt tu

-apis- said...

nnt ak letak gmbr ko jeli..hahaha
lembab tol tenet

Anak Pak Muin said...

gamba seksi sgt..nt aku ltak..haha

me suya said...

en lan bercuti sekali lagi^^ even a day.. full of memento :)

Anonymous said...

smart btol org pahang tu

Amanie Ashraff said...

uishh syoknye. haha!

iPai said...

pergh gile mantap .. aku penah tgk pandangan dari jambatan ke bawah tuh, gile tinggi tuh ... cuak siot ..

tp korang .. pergh .. tabik2 ..

wa khairul onggon said...

wah... baru tau wujud tempat ni rupenya.. nanti nak pi kedah nak gempur tempat ni hehehe... Makasih kerana share :)