Monday, April 4, 2011

keyboard warrior



Kehadapan pembaca yang disayangi dan dikasihi,

Merujuk kepada figure di atas, 'keyboard warrior' atau dalam bahasa Melayunye 'pahlawan papan kekunci', merupakan seseorang yang mempunyai ability taipan yang tersangatlah power sepertimana Clark Kent mahupon Sylar. There are invincible, kebal, bak kate pakcik makcik aku. 

Saudara saudari yang dikasihi,

Mereka ini merupakan golongan yang baling batu and then lari, baling batu sorok muke, baling batu and then buat tak tau, mereka juga anonymous yang komen kaw2 tapi tak berani tulis name sendiri, mereka juga merupakan orang yang kutuk tahap tak kesian dalam facebook tapi bile jumpe senyap, mereka bile dalam facebook macam nak besilat berkungfu bagai tapi bile jumpe kentut pon tak bunyik, mereka orang yang invent  "kami kumpulan benci si polan anak si polan" dalam facebook tapi bile jumpe buat dek je, mereka orang yang buat entry kutuk pom pom pom bagai nak jatuh langit dalam blog tapi bile jumpe pijak kure-kure pon tak mati. Orang yang terkena akan merase misteri dan dihantui terkena aura sang keyboard warrior yang tersangatla bad-ass.. 

Mereka inilah keyboard warrior..


Untuk golongan yang last tu, ditujukan khas untuk Anak Pak Muin yang tak hensem, gemuk, tak hebat, rambut tak lebat, kete tak power, keje tak dapat...


Yang Benar,
Anonymous..




8 comments:

Pendekar_Dodol said...

byk menda bleh bwat lg ye dok

Aieda Adnan said...

maksud ang?

Pendekar_Dodol said...

nie mst pasal komen kt entri yg sblm nie kan

Unknown said...

ko marah kt sape ni lan?? ce cite ce cite

Aieda Adnan said...

haha..aku nak ktuk anak pak muin 2..budget power

Pendekar_Dodol said...

bio btol

Unknown said...

hahahaha cool, gua nak title tu gak bleh?

cibs punya anon, makin cool skang

Aieda Adnan said...

ang nk pe jai? bad-ass??