Tuesday, June 25, 2013

so far..



Assalammualaikum dan selamat sejahtera pembuka bicara...

Ok. Aku tau aku dah lame betul tak update. 3 bulan lebih mungkin. Kalau korang semua nak tau, sekarang ni aku tengah struggle untuk carik idea bende ape nak tulis, nak susun ayat lagi, dan nak tulis bende yang bile korang bace, korang tak kate "hek elehhh! ape bende mamat ni membebel..". Serius bile dah lame tak membebel dekat sini, bile nak start balik, otak akan jadi jam. Aish..

Ok. So far, ape yang dah jadi dalam hidup aku..

Aku tak lagi menetap dekat Penang, tapi sekarang ni aku menetap dekat Kajang, Selangor. Yup.. Tukar projek pulak. Dulu Penang Second Bridge, sekarang MRT. Dulu maintenance, sekarang utilities relocation. Good for me. New things, new experiences. Baru meriah aku punye CV. Tak gitu? 

Banyak bende aku nak buat dekat sini. Aku nak hiking. Aku nak main photo shoot. Aku nak jogging petang petang. Aku nak main gym. Aku nak mekap kereta. 

Tapi, satu pon belum tercapai... 

Tolong doakan aku. Boleh?


7 comments:

ewanthology said...

semoga dipermudahkan

EH - Ekslamasi Holistik said...

InsyaAllah, u can do it frenz!

Nina Mads said...

lama betul menyepi.. semoga berjaya

me suya said...

hek elehhh! ape bende mamat ni membebel...


goodluck lan.. Buat apa pun, janji cool k :) Kawen takde dalam list eyh?

Fazleyatul Aini said...

boleh ! saya tolong doakan =)

Aieda Adnan said...

insyaAllah taun dpn suya :)

sweetpearl24 said...

oooo...patut la dah tak teserempak kat wayang..dah pindah rupanya..hahaha