Sunday, June 30, 2013

melayan perasaan



Kite memang sibuk dengan aktiviti seharian kite. Yang bekerja, bekerja. Yang belajar, belajar. Yang tak tau nak buat ape, tak tau aku nak kate ape. 

Mungkin ape yang akan aku tulis pada perenggan seterusnya ni takde kaitan pon dengan perenggan atas ni. Oh, dunia~

Aku, kadang kadang perlukan satu masa untuk aku melayan perasaan. Ya. Duduk termenung. Tengok awan. Tengok pokok. Tengok pantai. 

kau mawarku...syu...syuwaaaa.....

**aku pernah terfikir untuk berhenti kerja dan melepak di rumah dek kerana terikutkan sangat layanan perasaan. Oh dunia~

6 comments:

Fazleyatul Aini said...

saya terfikir untuk berhenti kerja kalau dah kawen. konon nak jadi full time housewife padahal malas kahkahkah

the malay male said...

sekali sekala layan blues ok jeee

NAZ said...


jom lepak2 jom !!!!

me suya said...

aku pun pernah lan..pikirkan hati dan perasaan..rasa nak quit on the dot

Nick Nashram said...

aku memang sengaja sibukkan diri ngan keje..xmo bg layan perasaan..nati mcm2 teringat..hahah

Teena Tna said...

Teringin nak g holiday kat pantai sorang2, relaxkan minda sambil minum air kelapa.