Monday, January 28, 2013

addicted




Malam malam kalau aku balik dari dinner, aku beli keropok pek 3posen balance duit syiling makan. Ikut la pape pon, asam ataupon jajan. Takde la, nak tengok tv nanti takde la bosan. Mulut ni kadang kadang gatal nak makan. 

Tapi, asalnye kadang kadang sekarang jadi selalu. Kalau takde jajan tengok tv jadi tak lalu. Ai, ape nak jadi aku pon tak tau. Bukan tak tau yang jajan ni bukannye boleh makan selalu. Takde vitamin mahupon protein wa cakap lu. 

Ai ape nak jadi aku pon tak tau..

Oh Super Ring, the cheesiness, the flavour, the taste.. reminds me of old time. Still same taste. This is definitely the best jajan of all time. Cume makin sikit je. Cis! 


9 comments:

me suya said...

seb baik mak aku dr kecik xbg makan jajan..so skrg pun walau pnh try, jajan ttp x'in' dgn tekak deng.. nasik gak sodap

the malay male said...

masa bujang dulu, duk depan tv mesti nak isap rokok, huhu

Nick Nashram said...

aku besa beli keropok udang yg 30 sen tu..makan time buat keje sek..hahah

p/s:msj kat fb guna celcom or maxis..nk bg hadiah top up.

najihahfara said...

sedap kot jajan ni. addcited haha

maitimie said...

dah rse macam kau buat entri berlagu. haha :D

afifudinsohaini said...

haih haritu bapak aku dapat hamper ade banyak mende ni..habih aku makan sorang..haha

Kesuma Angsana said...

ha ha ha KA Pun suka ni !

Khai faiz said...

terliur dah ni... tp dah x sebanyak dulu.. angin saja yg byk

Hanif Idrus said...

Super Ring salah satu kegemaran anak aku gak