Tuesday, June 28, 2011

another bored entry



Bende ni, aku je yang rase atau pon semua rase yang same? Kebosanan time keje, keje pagi balik petang, pretending to be busy, keje tak berape ade, weekend yang tak best….

Agaknye ni la die dilema fresh grad bile baru sebulan start keje dlm industry. Secare dasar, rase macam makan gaji bute pon ade. Goyang2 kaki, garu2 kepale, hehehe sane, hahaha sini… BAP! Dapat gaji 2k++. adoi.. runsing-runsing…

“takde keje bising! ade keje pon bising! Ko nak ape sebenornye ni?”

Aku bukan nak complain pape, tapi aku cume nak ‘ade keje’ supaye aku boleh rase yang diri aku ni worthy diambil bekeje oleh bos aku.. maybe ade orang yang rase best bile makan gaji bute, tapi aku rase makan gaji bute is SUCX! Hehh..



Another bored entry…

Ssorry3…

2 comments:

Unknown said...

bro, benti la keje tu, join consultan or construction, stakat ni aku rse field tu terbaek, blk keje kul9 boleh layan senyum

Unknown said...

hahaha..dh dpt keje cmtu lak..dok uamh menoreh jela encik lan oi...:P