Monday, June 11, 2012

temubual bersama stalker



Get a life la, STALKER!!

Kenape ngkau stalk minah tu?
Mane ade aku stalk minah tu. Aku saje2 je usha fb die, like komen die, like relationship status die, like picture die, like gambar die dengan family die, like gamba die time hiking dekat Broga Hill tu. Ape salah ke ape yang aku buat tu? Tak menyalahi undang undang kan? Bukannye aku komen lucah dekat wall die pon. Aku rase bukan aku sorang je usha fb die. Come on la. Get real!

Dah tu, apsal minah tu kate ngkau stalk die?
Oi oi. Bulan lepas aku baru usha sekali je fb die. Tu bukan stalk name die. Tu nak mengupdate info terkini namenye. Ape, ingat die cun sangat ke.. Ptuiitt..

Tapi, apsal ngkau jadi top viewer die 2 bulan berturut turut?
Err.. em.. Ha, kes ni dah biase jadi kat laptop aku. Bile aku bukak fb die je, jadi hang. Pastu mule la spam masuk sane sini. Aku rase die terlebih kire aku punye view kat fb die kot. Come on la. Get real!

Bernas betol jawapan. Aku da check laptop ngkau. Apsal ngkau ade download gamba die, pastu save dalam hidden folder?
Errrr... emmm... Sape ko cakap ko tadi?

Jawab la soalan aku..
Ow, haritu... emm.. Ade member aku pakai laptop aku. Die la kot yang download..

Tapi, apsal name folder tu name ngkau dan name die?
Ade orang pedajal aku beb..

Apsal ade gamba tu, edit pakai paint, sebelah muke die, sebelah muke ngkau, dalam satu gamba?
....... Errrrrrrrrrrr.... Emmmmmmmmm.... Uuuuuuu.. Aaaaaaa..  Sori r bro, aku sakit perot r.. Nak gi berak jap..

Ok
...


1 comment:

me suya said...

is it real or juz dialog cik lan reka-reka. hahaha kelakau~