Saturday, November 6, 2010

lari-lari anak



Bangun pagi ni je aku da pasang niat nak joging satu USM. Ntah mimpi ape ntah malam tadi pagi-pagi nak joging. Bangun je Subuh, takde cakap banyak da, aku tros mandi, gosok gigi, kumur-kumur, potong kuku, sikat rambut, pakai baju, pakai kasut, tros je lari. Bak kate pepatah "time is gold". Takde mase da nak tegur-tegur roomate. Tros je lari.

Belom sampai lap#1, tibe-tibe pulak perut sakit. Macam nak kuar anak rasenye. Adusss.. Bende macam ni tak boleh dibiar je. Aku pon buat u-turn maut setibenye dekat round-a-bout depan cafe Jaya. Destinasi: bilik menunggu cafe Jaya.

.............................................................. 

Fuhh..lega....

Err...malas la pulak nak sambung lari...

Ciss!

2 comments:

nadia said...

nasib baik sempat lari kan?
hik hik hik

Anak Pak Muin said...

haha...tapi pastu sambung balik lari..keh2