Saturday, February 24, 2018

2015 - 2018



Assalamualaikum readers. Itupun kalau ade reader lagi la.. Aha

Ya aku tau dah 3 taun aku tinggalkan blog tanpa update ape2.

Aku baru-baru ni terpanggil utk create satu 'distraction' so that daily routine aku tak terasa sangat bosan dan terasa berulang-ulang.  Ya, aku perlukan distraction ini. Hari-hari aku lalu Mex berulang dari cheras ke cyberjaya yang aku kira dah sampai 1 tahun. Balik kerja kadang-kala lewat. Sampai satu tahap, terasa bebal. Mujur aku dalam bidang 'construction', takde la aku terkongkong sangat rasa.

Banyak yang aku nak ceritakan hal-hal hidup aku, hal kerja aku, hal ape yang dah jadi, hal yang aku nak buat, selama 3 tahun 'void-entry' ni. Aha

Until next time. Assalam



3 comments:

Hans Hanis said...

ada punya pembaca
sama2 lah aktif berblog balik
saya pun baru tahun nih nak start aktif semula

Aieda Adnan said...

Ah. First comment. Thnks bro.. yep, marila bersama-sama aktifkan blogging 2018 ni haha

Hans Hanis said...

hehehehe
yes
kena disiplin update :)